Translate

2013/03/26

Картопляна піца на сковороді



Інгредієнти:

тісто:

600-650 грам очищеного сирого картоплі;
1 столова ложка сметани жирністю 15%;
1 яйце;
1-2 столові ложки свіжого нарізаного кропу;
2 столові рослинної олії для смаження;
сіль і спеції за смаком;



начинка:
2-3 столові ложки томатної пасти;
150-200 грам м'яса (ковбаси, шинки і т.д.);
200-300 грам тертого сиру;
1-2 помідори для прикраси.

Приготування:

Апетитний шматочок картопляної піци:

Мама мені розповіла про те, що є такий рецепт, як піца на сковороді. Спроб приготувати цю страву у мене було дві, але кожна з них не радувала. У перший раз піца не пропеклась, оскільки я не перевертала тісто-основу, а другий раз вийшов якийсь гумовий оладок. Не скажу, що прям є було неможливо, але задоволення ні я, ні чоловік не отримали обидва рази. Чоловік взагалі ненав'язливо натякнув, що не варто готувати таку піцу, а краще звичну - в духовці. Але все ж мене не покидала ідея зробити щось саме на плиті :) І ось я наткнулася на чарівний рецепт - картопляна піца на сковороді! Готувати набагато простіше, тому що потрібно тільки картоплю на тертці натерти, яка і зіграє роль тесту. За словами чоловіка, вийшов відмінний великий дерун з м'ясом або ж картопляна запіканка типу такої, але ось піцою він блюдо називати не захотів :) Як на мене, так смак більше "Дранікова" - виразно чути смак поджаристой картоплі. Загалом, я задоволена тим, що нарешті ми смачно і ситно повечеряли!

Процес приготування:

1. На великій тертці трьом очищену картоплю. Вбиваємо яйце, додаємо сметану і кріп, а також чорний мелений перець, сушений часник і сіль. Ретельно перемішуємо.
2. Сковороду змащуємо олією, не забуваючи змастити і бортики. Викладаємо шар картоплі, придавлюючи його. Смажимо близько 15 хвилин на середньому вогні (у мене 6 з 12).
3. Далі необхідно перевернути нашу основу. Я роблю це за допомогою декількох тарілок. Кому цікаво, поясню на вимогу :) Необхідно зробити так, щоб основа виявилася на пергаменті, який необхідний для того, щоб потім швидко і легко перенести піцу на тарілку. Намазуємо картопляне тісто томатною пастою.
4. Поверх томатної пасти кладемо німого тертого сиру, потім м'ясо - у мене "розібрана" на дрібні частини тушкована яловичина. Як я вже писала, можна використовувати ковбасу, шинку, відварну рибу і будь-яку іншу м'ясну або рибну начинку.
5. І ось прийшла черга головного компонента :) Рясно посипаємо піцу тертим сиром і прикрашаємо часточками помідорів, чорним меленим перцем. Накриваємо кришкою і смажимо близько 25 хвилин на вогні трохи нижче середнього (у мене 3-4 з 12). Далі можна кришку зняти і ще трохи потримати піцу на вогні, якщо по краях видніється зайва волога. Виймаємо піцу на велику тарілку разом з пергаментом, який розриваємо навпіл і витягаємо в різні боки під низу.

Смачного!







Немає коментарів:

Дописати коментар