Translate

2013/03/29

Домашні бургери



Інгредієнти на 5 шт.:
булочки для гамбургерів 5шт. (у мене готові)
яловичий фарш 500гр.
(Яловичина +1 булочка, замочений у молоці + ріпчасту цибулю +2 зубчики часнику + суміш перців +1 ч.л.сушеного орегано +1 ч.л.молотого коріандру + сіль. За бажанням, можете додати в фарш яйце, я не додаю.)

панірувальні сухарі (для формування котлет)
1 середній / великий солоний або маринований огірок (у мене солоні, домашні)
готові скибочки сиру для чизбургерів (у мене скибочки "Хохланд", але це не принципово)
0,5 середньої / великий головки червоної цибулі
1ст.л. винного оцту (якщо немає, можна звичайний толові 9%)
5 аркушів салату
кетчуп і сирний соус (у мене і те, і інше "Heinz", але це теж не принципово. Якщо сирного соусу немає, можна замінити майонезом, але буде не так смачно)

Приготування:

1. Булочки розрізати навпіл і підсушити всі половинки стороною зрізу на сухій сковороді до золотистого кольору.
2. Цибулю порізати тонкими півкільцями, додасте до нього по дрібці солі і цукру. Додайте ложку оцту і перемішайте. Залиште цибулю маринуватися.
3. З фаршу сформувати котлетки, злегка з притиснути, щоб вони вийшли за діаметром булочок. Обваляти з усіх боків в панірувальних сухарях і обсмажити на добре розігрітій сковороді з рослинним маслом, з двох сторін до золотистого кольору). Якщо є сковорода гриль-просто ідеально, смажте на ній. Огірок порізати тонкими кружечками, трохи навскоси.
3. Збираємо бургер):
Нижню частину булочки змащуємо сирним соусом + кладемо салатний лист + котлета + кетчуп + кілька часточок огірка + трохи цибулі + шматочок сиру.
Верхню частину булочки, на зрізі, змастити сирним соусом і покласти зверху.
Виконати теж саме з усіма булочками.)
(Я додатково не ставлю в духовку вже готові бургери, тому котлета гаряча і сир трохи плавиться від неї.)
Смачного!)

Автор рецепту - Ольга Бобачева

Немає коментарів:

Дописати коментар