Translate

2013/03/29

Домашня шаурма


Інгредієнти:

- Тонкий вірменський лаваш (можна замінити на піту)
- М'ясна складова (у мене в цей раз була дієтична куряча грудка)
- Молода капуста
- Червоний салатний цибуля
- Молоді свіжі огірочки
- Помідори

- Жовтий болгарський перець
- Петрушка
- Хороша сметана (у мене була фермерська домашня)
- Білий винний оцет
- Часник
- Сіль, цукор, СМЧП + будь-які спеції за смаком
- Рослинна олія

Приготування:

Спочатку я приготувала соус, щоб він постояв якийсь час і добре поєдналися всі смаки.
Для цього додала в сметану посіченою петрушку, пропущений через прес часник, сіль і СМЧП, все добре перемішала

Потім замаринувати в солі, цукрі і винному оцті поросяти, ягняти червоний салатний цибуля

Нарізала овочі

Нарізала потрібної довжини смужки лаваша і половину змастила соусом, зверху виклала овочеву начинку

М'ясний складової у мене була відварна куряча грудка зварена заздалегідь (коте відмовилися їсти, скотинякі такі, довелося нам її утилізувати, бгг), вопщем цю грудку я нарізала на дрібні шматочки і дуже швидко обсмажила на розжареному рослинному маслі постійно помішуючи, соковитість свою вона не втратила

Згорнула акуратно і щільно лаваш з начинкою починаючи з правого боку у трубочку і обсмажила швидко на розпеченій по максимуму сковороді гриль з двох сторін

Ось така вийшла залікова і смачна домашня шаурма, а все завдяки моїм коте, тому що курячі грудки потрібно було знищувати). Смачного!







Немає коментарів:

Дописати коментар